Dragi cliente, Platforma AMA a fost actualizata cu o versiune mai noua. Va rugam sa va creati din nou cont. Apelati 0374.488.077 pentru suport.
Cum cumpar Cum cumpar

Cum cumpar?


Navigati prin meniul aflat in partea de sus a site-ului. Aici veti gasi categoriile principale de produse. Alegeti produsul dorit. Odata accesata pagina de detalii de produs puteti selecta culoarea si marimea dorita. Apasati pe butonul "Adauga in cos". Pentru a adauga si alte produse in cos, apasati "Continua cumparaturile". Puteti repeta aceasta operatiune, adaugand in cosul de cumparaturi toate produsele pe care le doriti. Puteti cauta produsele noastre folosind si optiunea de cautare in site localizata in partea dreapta sus a site-ului.

Din pagina de cos de cumparaturi puteti vizualiza lista cu toate produsele pe care le-ati ales, puteti modifica cantitatile comandate sau sa renuntati la unul sau toate produsele alese. Dupa ce ati ales toate produsele, pe care doriti sa le cumparati, apasati pe butonul "Finalizeaza comanda". Pentru a finaliza comanda dvs., este necesar sa va creati un cont sau sa accesati contul dvs. creeat anterior folosind campurile de username(email) si parola. Completati cu atentie toate campurile din formular pentru a fi sigur(a) de corectitudinea datelor introduse. Dupa ce ati verificat sumarul comenzii dvs., selectati metoda de plata si apasati pe butonul "Finalizeaza comanda".
Odata ce ati terminat procesul de comanda veti primi un email de confirmare a comenzii pe adresa de email folosita pentru inregistrarea contului dvs.
NOTA: Verificati si folderele de JUNK sau SPAM ale clientului dvs. de email. Este posibil ca mailul de confirmare de comanda sa ajunga in respectivele foldere.

Cum platesc?

LA LIVRARE
Comanda se achita ramburs (in numerar) curierului care va face livrarea coletului.

ONLINE, cu CARD BANCAR

Puteti face plata in siguranta, online, direct cu cardul, prin serviciile oferite de Netopya Payments.

ORDIN DE PLATA

Puteti achita contravaloarea unei comenzi si prin virament bancar. Va rugam sa asteptati confirmarea comenzii, inainte de a face viramentul.

Plata se va face in contul SC EVOROCONCEPT SRL RO59 RNCB 0075 1629 9048 0001 deschis la BCR Unirii. Datele de plata for fi trimise pe email de catre un consultant AMA FASHION. Transferul bancar dureaza de obicei 2-3 zile lucratoare, in functie de banca din care se face plata si momentul in care efectuati plata. Expedierea coletului se va face abia dupa intrarea banilor in contul SC EVOROCONCEPT SRL.

Cum se face livrarea? 

Toate expediarile se fac exclusiv prin CURIERAT RAPID, iar livrarea se face gratuit pentru comenzi mai mari sau egale cu 300 lei. In cazul comenzilor mai mici de 300 lei, taxa de transport este standard - 15 lei. Livrarea se face in 24 - 48 de ore de la predarea coletului catre firma de curierat.


Cum se returneaza?

La AMA Fashion poti returna fara griji in 14 zile de la primirea coletului!

       Nu ti se potriveste produsul livrat sau pur si simplu nu iti place? Nu-i nicio problema. Poti returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului avand posibilitatea sa alegi o alta marime, un alt produs sau banii inapoi.

Pasi de urmat:

1. Completati online Formularul de retur, direct din cont, sau alegeti sa printati FORMULARUL DE RETUR (click aici) si adaugati-l in colet impreuna cu produsul returnat. Avem rugamintea ca, inainte de predarea coletului catre curier, sa va asigurati ca produsele returnate sunt in aceleasi conditii in care le-ati primit, in ambalajele originale, cu folii de protectie, daca a fost cazul, si cu toate etichetele atasate. Ne-ar placea sa ne spuneti motivul de retur, pentru a imbunatati calitatea produselor si a serviciilor noastre www.amafashion.ro.

2. Dupa ce ati pregatit coletul pentru retur, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0374488077 si sa ne informati cu privire la retur. Astfel, va putem aloca un curier care sa preia coletul de la dvs., va putem rezerva produsul/ele solicitat/e la schimb si vom putea urmari mai usor returul.
* Daca produsul ales pentru retur a fost insotit de un cadou, trebuie returnat si acesta.

3. La predarea coletului catre curier nu va trebui sa achitati nimic. Transportul returului este suportat de catre AMA Fashion.
* Nu acceptam retururi trimise prin Posta Romana.


Vrei sa schimbi produsul?

Sunati la numarul de telefon 0374488077, iar colegii nostri se ocupa de toate detaliile. Transportul returului si a schimbului este gratuit, o singura data pe fiecare comanda. La al doilea retur pe o comanda, va trebui sa platiti taxele de transport la retur.

Vrei sa primesti banii inapoi?

Returnarea banilor se face prin transfer bancar in maxim 5 zile lucratoare de la receptionarea returului si primirea datelor bancare corecte.


Nu se pot restitui produse folosite, deteriorate sau care prezinta urme de purtare.

Returul este acceptat doar atunci cand produsele nu sunt purtate, se afla in stare perfecta si au toate etichetele cu care au fost livrate.
Avem rugamintea ca in cazul articolele de incaltaminte sa pastrati cutia si sa o expediati in cazul unui retur intr-o punga de curierat. Ne asiguram, in acest fel, ca produsele ajung fara urme de lovituri in timpul transportului.

Produsele care prezinta defecte precum: lovituri, zgarieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzura prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, crapaturi, rupturi sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, nu se pot returna. In cazul acesta AMA Fashion isi rezerva dreptul de a nu inlocui sau rambursa contravaloarea produsului returnat si sa il expedieze inapoi prin curier. Costul acesta fiind suportat de client.

Tinem foarte mult la calitatea produselor si integritatea acestora motiv pentru care nu facem exceptii cand produsele returnate nu sunt exact asa cum au fost livrate.


Vrei sa returnezi un produs personalizat?

Produsele realizate la comanda, care nu sunt produse in serie, NU SE POT RETURNA.
Conform art. 9-15, O.UG. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta acele produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar. 
Va rugam sa tineti cont de faptul ca specificatiile fac referire la: dimensiuni, culoare, tip de piele, adaugare/scoatere accesorii, toc, culoare talpa, etc.
Produsele realizate la comanda , nu sunt produse de serie, se lucreaza manual si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul.


Politica de confidentialitate

SC EVOROCONCEPT SRL colecteaza date cu caracter personal pe paginile siteului www.amafashion.ro, numai cu acordul dvs, in urmatoarele scopuri:
»  pentru a va asigura accesul la serviciu;
»  validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre dvs; 
»  rezolvarea problemelor de orice natura referitoare la o comanda a dvs;
»  trimiterea de buletine informative periodice, cu acceptul dvs; 
»  contactarea dvs, la cerere sau in chestiuni de Relatii cu Clientii;
»  scopuri statistice.
Aveti dreptul de a solicita stergerea datelor dvs colectate in orice moment.